موسسه نشر آثار ماموستا کریکار حفظه الله

موسسه نشر آثار ماموستا کریکار حفظه الله

بسم الله الرحمن الرحیم.

با توفیق الهی سعی داریم آثار عالم برجسته اسلامی شیخ "نجم الدین فرج احمد" مشهور به ماموستا کریکار اعم از کتب، سخنرانی ها، کلیپ ها و ... را در این سایت منتشر نمائیم. تا هم دوستداران این عالم عزیز از آن بهرمند گردند و هم کسانی که ایشان را نمی شناسند ایشان را بهتر و بدور از تعصب و تبلیغات شوم دشمنان ایشان بشناسند.
والله ولی التوفیق

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۰

محمد قطب: هنگامی که دشمنان اسلام بر سرزمین های اسلامی چیره شدند، از سویی حاکمیت قانون و شریعت خدا را از صحنه خارج کردند و از دیگر سو قوانین و قراردادهای برساخته ی بشر را به جای آن قرار دادند. آنگاه به مردم گفتند: (این امر هیچ اشکالی برای شما ندارد ، تا زمانی که نماز می خوانید و روزه می گیرید و شعایر دینی را برپا می دارید ، مسلمان هستید)




و پس از کنار گزاشتن قانون خدا از صحنه ی زندگی، افکار، عقاید و شیوه های مبتذل را بر آنان مسلط نموده و آنان ر از نماز و روزه و برپا داشتن شعایر دینی دور ساختند. این بار خطاب به مسلمانان گفتند:
(اشکالی ندارد، تا زمانی که می گویید: «لااله الا الله» ، مسلمان هستید ؟)
اما زمانی که کتاب «نشانه های راه» منتشر شد و به مردم اعلام کرد، که گفتن «لااله الا الله» به این صورت، انسان را در زمره ی مسلمانان واقعی قرار نمی دهد بلکه این کلمه وقتی انسان را به مقام والای اسلام خواهد رساند که به مجرد گفتن آن گوینده سرشار از یقین و ایمان گردد و در صحنه ی زندگی خود به آموزه ی اصلی آن عمل نمیاید. لذا دشمنان خدا تنوانستند تحمل کنند که تلاش صد ساله آنان برای فریب مردم و دور ساختن آنان از اسلام، به وسیله ی این کتاب نقش بر آب شود.
به همین خاطر در اکثر نقاط جهان حکم اعدام نویسنده آن ،شهید سید قطب، صادر شد.



کتاب زیر ترجمه کوردی کتاب معالم فی الطریق نوشته سید شهید که توسط عالم گرانقدر کوردستان جناب ماموستا کریکار ترجمه گردیده است..این کتاب پربار سید قطب ، توسط بنیاد ماموستا کریکار به صورت آندروید برای علاقه مندان آماده گردیده است


دانلود کتاب نسخه ی آندروید مه شخه ڵی ڕێ (نشانه های راه) ، ترجمه ماموستا کریکار را از اینجا دانلود کنید